Завдання 1
Туристична фірма, що реалізує путівки у семи містах країни, провела рекламну кампанію. У таблиці (рис.1) наведено дані про кількість путівок, проданих протягом тижня до проведення рекламної кампанії та протягом тижня після неї. Створіть таблицю за зразком, наведеним на рис. 1, та обчисліть характеристики центру та варіації розподілу. Порівняйте дві вибірки та зробіть висновки щодо впливу рекламної кампанії на обсяги продажу путівок.
Найбільш нові статті
- 2 December, 2019 ПР: Розв’язування прикладних задач з використанням логічних функцій by Андрущенко О. А.
- 2 December, 2019 ПР: Візуалізація рядів і трендів даних by Андрущенко О. А.
- 25 September, 2019 ПР. Створення веб-сторінки за допомогою мови гіпертекстової розмітки by Андрущенко О. А.
- 20 December, 2018 ПР: Використання безкоштовного сервісу Google Sites для створення сайту by Андрущенко О. А.
Популярні статті

Зайдіть на власний обліковий запис Google і перейдіть до роботи зі службою автоматизованого створення сайтів Google Sites. Додайте сторінки до...
706 Перегляди